16 maart 2015 - Rovaniemi, Finland

Deze foto werd gemaakt op 16 maart 2015 in Rovaniemi, Finland met een Canon Eos 100D.

1. Petri:
    16 maart 2015
    Wat een mooie afsluiting van jullie reis. Goede thuisreis gewenst en een relaxte week in Rotterdam. Voor je het weet is het weer back to reality (en hebben jullie mooie herrineringen om naar terug te kijken).
  2. Tineke:
    Prachige foto's, geweldig dat we op deze manier mee op vakantie mochten. Ik heb erg genoten en ben nieuwsgierig naar de verhalen en foto's die we nog niet gelezen of gezien hebben. Een mooi terug reis en nog een fijne week in Duitsland.
  3. Ton en Leny:
    16 maart 2015
    Super leuk zeg, zo'n dierentuin. William zal wel genoten hebben van de wolven.
    Een hele goede reis en nog veel plezier.
  4. Riadi:
    21 maart 2015
    Bedankt voor het delen van jullie prachtige foto's en ook jullie onvergetelijke avontuur. Geniet nog van jullie week in Duitsland om lekker uit te rusten. Lieve groeten voor jullie beiden ♡