Kerstmandorp.

15 maart 2015 - Rovaniemi, Finland

Vandaag hebben we een lekkere drukke dag gehad. Vanochtend hebben we een tocht gemaakt met een sneeuwscooter. Het was een prachtige tocht over bevroren meren en door de bossen. Alleen is het besturen van een sneeuwscooter een heel stuk moeilijker dan het lijkt en dus heeft William de hele tocht gereden en heb ik veilig achterop gezeten. Daarna hebben we een korte husky tocht gedaan van 2 kilometer. Het was echt super leuk om dit een keer mee te maken. Die honden waren zo enthousiast dat ze er flink de vaart in hadden en we na 10 minuten alweer bij het beginpunt waren. Als laatste hebben we de echte kerstman ontmoet. We zijn met hem op de foto geweest en er is een korte video gemaakt met het gesprek wat we hebben gehad. Dit kunnen we downloaden van een site zodat we het digitaal kunnen verwerken.

1. Patrick:
    15 maart 2015
    Mooi jongens! Geniet ervan, wij hebben hier de eerste zonnestralen al gehad ;-)
  2. Martine:
    15 maart 2015
    Wat hebben jullie gave dingen gedaan en gezien! Ik ben helemaal geinspireerd. Finland komt zeker op mijn bucketlist.
    Groetjes,
    Martine